Educational reflection in the blog about education. Introduction to the debate
Refleksyjność oświatowa w blogu pedagoga. Wprowadzenie do debaty
blog
criticism
cyberspace
education
science
blogi
cyberprzestrzeń
edukacja
krytyka
nauka
szkolnictwo
The author shows the extent to which the critical content of entries, presented by involved in social change in public sphere people, reinforces the reflective and innovative teachers and creates a network of professional self-help. The text presents the statements of blog’s readers. The blog is devoted to the issues of education, science and higher education.
Autor dokonuje typologii blogów, charakteryzuje ich funkcje oraz analizuje korzyści i zagrożenia z pisania bloga przez nauczycieli i uczonych. Wykazuje, w jakim zakresie krytyczna treść wpisów zaangażowanych w zmianę społeczną w przestrzeni publicznej wzmacnia refleksyjnych i innowacyjnych pedagogów oraz tworzy sieć profesjonalnej samopomocy. W tekście przywoływane są charakterystyczne wypowiedzi czytelników bloga autora, który poświęcił go problematyce edukacji, nauki i szkolnictwa wyższego.
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89334 ISBN 978-83-62618-31-6
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne, T.2, s. 12-25
Copyright by Bogusław Śliwerski
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Jan 27, 2023
Jan 24, 2018
225
260
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/94618
Edition name | Date |
---|---|
Refleksyjność oświatowa w blogu pedagoga. Wprowadzenie do debaty | Jan 27, 2023 |
Mitręga, Anna
Bąk, Olga Gochniak, Dorota Kotula, Barbara Sawrycz, Natalia Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Piwowarczyk, Mirosław. Red.
Pląsek, Rafał Gromysz, Jowita. Red. Włodarczyk, Rafał. Red.