- 3. Refleksja i refleksyjność nad wybranymi obszarami codzienności edukacyjnej
Publikacja grupowa: 3. Refleksja i refleksyjność nad wybranymi obszarami codzienności edukacyjnej
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Identyfikator:
- Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-18
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
Zobacz także
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. Od redaktorek
Twórca:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Twórca:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Praca – życie rodzinne – społeczeństwo – edukacja. O codzienności w optyce koncepcji Ericha Fromma i Theodore’a Bramelda
Twórca:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Letspleje : edurozrywka i historia w działaniu. W stronę performatywnego modelu dydaktyki
Twórca:Szymala, Jacek
Typ:tekst
Raport z badań nad warunkami życia i czynnikami warunkującymi oceny. Poczucie bezpieczeństwa w (nie)zmiennej codzienności
Twórca:Dziubacka, Krystyna; Kwiatkowski, Piotr
Typ:tekst
Codzienność i refleksja. W poszukiwaniu źródeł uczenia się osób dorosłych
Twórca:Frąckowiak, Anna
Kształtowanie się tożsamości społecznej i kulturowej w codzienności domowej
Twórca:Ferenz, Krystyna
Typ:tekst