Family house as a place of scientific communication with difficult defence developments – individual case study
Dom rodzinny jako miejsce komunikacji dziecka ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju – studium indywidualnego przypadku
Grzyb, Barbara Kowalska, Gabriela
communication
development disorders
disabled child
family house
training
dom rodzinny
dziecko niepełnosprawne
komunikacja
szkolenia
zaburzenia rozwoju
The family homeis a place where all are acquired skills. Therefore, it is worth to be conducted workshops and training for parents, so that they will expand their interest in the field of science communication of the child with multiple developmental disorders.
Dom rodzinny to miejsce, w którym nabywane są wszelkie umiejętności. Dlatego warto prowadzić warsztaty i szkolenia dla rodziców, dzięki którym rozszerzą oni swoje zainteresowania w zakresie nauki komunikacji dziecka ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju.
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89188 ISBN 978-83-62618-29-3
Dom rodzinny w doświadczeniu (auto)biograficznym, s. 150-162
Copyright by Barbara Grzyb Copyright by Gabriela Kowalska
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Aug 16, 2022
Jan 4, 2018
167
184
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/94594
Edition name | Date |
---|---|
Dom rodzinny jako miejsce komunikacji dziecka ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju – studium indywidualnego przypadku | Aug 16, 2022 |
Chrzanowska, Iwona Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Szerląg, Alicja. Red. Walasek, Stefania. Red.
Kiczka, Karol. Red. Kocowski, Tadeusz. Red. Małecki, Witold. Red.
Kiełtyk-Zaborowska, Izabela
Dąbrowa, Ryszard Dąbrowa, Paweł Kocowski, Tadeusz. Red. Błażewski, Maciej. Red. Małecki, Witold. Red.
Szalonka, Katarzyna. Red.