Blogs and educational portals – new forms of communication and more attractive access to knowledge in the child’s education
Blogi i portale edukacyjne – nowe formy udostępniania treści w edukacji dziecka
digitalisation of education
education applications
education portals
new technologies
teacher in digital school
aplikacje edukacyjne
cyfryzacja edukacji
nauczyciel w cyfrowej szkole
nowe technologie
portal edukacyjny
wideoblogi
Availability of tools designed to create in an easy way web pages with educational content results in their low quality. The author attempts to systematize Internet educational content types and points to challenges that digital world offers to education. The article presents cos and cons for internet education.
Dostępność narzędzi pozwalających na samodzielne tworzenie atrakcyjnych platform edukacyjnych powoduje publikowanie bardzo dużej ilości treści charakteryzujących się złą jakością. Internet jest pozbawiony skutecznych narzędzi ich oceny. Autor dokonuje systematyzacji pokazywanych treści i odnosi to do zadań, które stoją przed oświatą w cyfrowym świecie. Pokazuje zalety i zagrożenia kryjące się w edukacji realizowanej za pomocą Internetu.
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89117 ISBN 978-83-62618-30-9
Dziecko w sytuacjach uczenia się, s. 285-293
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Jan 23, 2023
Dec 21, 2017
205
286
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/94507
Edition name | Date |
---|---|
Blogi i portale edukacyjne – nowe formy udostępniania treści w edukacji dziecka | Jan 23, 2023 |
Jabłoński, Mariusz. Red.
Maj, Magdalena Chmielnicki, Paweł. Rec. Helios, Joanna Red. Jedlecka, Wioletta Red. Kwieciński, Adam Red.
Mundry, Rafał Winiarski, Marcin. Red.
Jakubowski, Sebastian. Red. Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Jakubowski, Sebastian. Red.