- Znaczenie pracy z książką drukowaną dla podopiecznych świetlicy szkolnej
Szczegóły obiektu: Znaczenie pracy z książką drukowaną dla podopiecznych świetlicy szkolnej
PDF
Struktura
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89114 ;oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89114 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-21
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-04
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 560
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Oddziaływanie procesu muzykoterapeutycznego na funkcjonowanie rodziny dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Twórca:Kantyka-Dziwisz, Karolina
Komputeryzacja Oddziału Zbiorów Muzycznych
Twórca:Krzywicka, Beata
Data:2006
Współtwórca:Pidłypczak-Majerowicz, Maria; Piotrowicz, Grażyna
Przemiany współczesnej książki popularnonaukowej dla dzieci i młodzieży na przykładzie francuskiej oferty wydawniczej
Twórca:Wandel, Agnieszka
Typ:tekst
Recenzja monografii naukowej "Miłość po japońsku"
Twórca:Jelonek, Barbara
Współtwórca:Sadowski, Mirosław
Fałszerstwo, którego nie było – nowe badania pisma Fryderyka Chopina
Twórca:Bulska, Ewa; Wagner, Barbara; Tomaszewski, Tadeusz
Typ:tekst
Współtwórca:Cieśla, Rafał; Grębowiec-Baffoni, Jolanta; Szostak, Maciej
Projekt „Mobilny Ogródek Literacki” jako przykład wykorzystania książek obrazkowych (picture book) autorstwa Iwony Chmielewskiej w warsztatowej pracy z dziećmi
Twórca:Siomkajło, Sara
Typ:tekst
Współtwórca:Czernianin, Wiktor
Review of the book edited by W. Pływaczewski, Counteracting Pathologies on Financial Markets. From Economic Education to Penal Measures (Warszawa 2015, pp. 395)
Twórca:Ochman, Piotr
Współtwórca:Kalisz, Tomasz