- Przekonania nauczycieli o potencjale uczenia się dziecka w młodszym wieku szkolnym
Szczegóły obiektu: Przekonania nauczycieli o potencjale uczenia się dziecka w młodszym wieku szkolnym
PDF
Struktura
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;; ;
- Opis:
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89108 ; https://doi.org/10.34616/22.19.050 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-21
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-17
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 871
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Rodzina jako przestrzeń wychowania intelektualnego dzieci w młodszym wieku szkolnym – doniesienia z badań
Twórca:Kochanowska, Ewa
Typ:tekst
Kreatywne dzieci z trudnościami w uczeniu się – stereotypy i uprzedzenia jako inhibitory twórczego potencjału człowieka
Twórca:Krauze-Sikorska, Hanna
Typ:tekst
Emocjonalność dziecka w wieku przedszkolnym a jego gotowość szkolna
Twórca:Dmochowska, Halina
Addressing the (ELF)ant in the Room: The Views of Polish Teachers of English on English as a Lingua Franca
Twórca:Paciorkowski, Tomasz
Typ:tekst