Supporting student in integration/inclusive early childhood education
Wspieranie rozwoju uczniów w integracyjnej i inkluzyjnej edukacji wczesnoszkolnej
early childhood education
inclusive
integration
supporting pupil
edukacja wczesnoszkolna
inkluzja
integracja
wspieranie ucznia
Pupils attending to integration classes or participating in inclusive education at the early childhood education level have many needs in their development sphere. The solutions, which are currently available, as a form of help, not always meet the comprehensive development of a child with special educational needs. It is worth to take a look precisely what is the difference between integration and inclusion, as well as the offer educational supporting children with deficiency in these institutions.
Uczniowie uczęszczający do klas integracyjnych bądź uczestniczący w edukacji inkluzyjnej na poziomie edukacji wczesnoszkolnej mają wiele potrzeb w sferze rozwoju. Rozwiązania, jakie są obecnie dostępne jako formy pomocy, nie zawsze zaspakajają wszechstronny rozwój dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Warto zatem przyjrzeć się dokładniej różnicy między integracją a inkluzją, a także samej ofercie edukacyjno-wspierającej dzieci z deficytami w tych placówkach.
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89105 ISBN 978-83-62618-30-9
Dziecko w sytuacjach uczenia się, s. 131-142
Copyright by Tomasz Dobrowolski
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
May 18, 2023
Dec 20, 2017
842
998
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/94494
Edition name | Date |
---|---|
Wspieranie rozwoju uczniów w integracyjnej i inkluzyjnej edukacji wczesnoszkolnej | May 18, 2023 |
Czerwińska, Kornelia
Jabłoński, Mariusz. Red. Kornobis-Romanowska, Dagmara. Red.