Szczegóły obiektu: Grupa rówieśnicza miejscem wspierania rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
PDF
Struktura
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89104 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-07
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1212
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Tutoring rówieśniczy szansą na rozwijanie empatii u dzieci w grupach integracyjnych
Twórca:Jędrzejowska, Agnieszka
Relacje rówieśnicze jako sfera działań wychowawcy klasy szkolnej
Twórca:Muszyńska, Ewa
Codzienność szkolna dzieci ze specyficznym zaburzeniem językowym (SLI)
Twórca:Kamińska, Sofia
Rodzina jako przestrzeń rozwijania umiejętności społecznych dziecka
Twórca:Piecuch, Ewelina
Współpracownik:Piwowarczyk, Mirosław. Red.; Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.
Social dimension of the concept of sustainable development
Twórca:Paczka, Edyta
Współpracownik:Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.; Jakubowski, Sebastian. Red.
Partycypacja społeczna na tle zasady zrównoważonego rozwoju
Twórca:Dziuba, Robert
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.
Działania państwa na rzecz rozwoju przedsiębiorczości — ujęcie normatywne, funkcjonalne i strukturalne
Twórca:Kokocińska, Katarzyna
Współpracownik:Borkowski, Andrzej. Red.; Małecki, Witold. Red.
Społeczna akceptacja rozstrzygnięć planistycznych w zakresie rozwoju
Twórca:Kokocińska, Katarzyna
Typ:tekst
Współpracownik:Kiczka, Karol. Red.; Małecki, Witold. Red.