- Grupa rówieśnicza miejscem wspierania rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
Szczegóły obiektu: Grupa rówieśnicza miejscem wspierania rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
PDF
Struktura
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;;
- Opis:
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89104 ; https://doi.org/10.34616/22.19.047 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-17
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1712
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Tutoring rówieśniczy szansą na rozwijanie empatii u dzieci w grupach integracyjnych
Twórca:Jędrzejowska, Agnieszka
Typ:tekst
Codzienność szkolna dzieci ze specyficznym zaburzeniem językowym (SLI)
Twórca:Kamińska, Sofia
Relacje rówieśnicze jako sfera działań wychowawcy klasy szkolnej
Twórca:Muszyńska, Ewa
Typ:tekst
Rodzina jako przestrzeń rozwijania umiejętności społecznych dziecka
Twórca:Piecuch, Ewelina
Typ:tekst
Współtwórca:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Piwowarczyk, Mirosław
Social dimension of the concept of sustainable development
Twórca:Paczka, Edyta
Współtwórca:Kostecka-Jurczyk, Daria; Jakubowski, Sebastian
Działania państwa na rzecz rozwoju przedsiębiorczości — ujęcie normatywne, funkcjonalne i strukturalne
Twórca:Kokocińska, Katarzyna
Typ:tekst
Współtwórca:Borkowski, Andrzej; Małecki, Witold
Partycypacja społeczna na tle zasady zrównoważonego rozwoju
Twórca:Dziuba, Robert
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz
Społeczna akceptacja rozstrzygnięć planistycznych w zakresie rozwoju
Twórca:Kokocińska, Katarzyna
Typ:tekst
Współtwórca:Kiczka, Karol; Małecki, Witold