The concept of pedagogical support for a child with developmental dyslexia
Koncepcja wsparcia pedagogicznego dziecka z dysleksją rozwojową
dyslexia
dyslexia diagnosis
dyslexia risk
early intervention
pedagogical therapy
positive diagnosis
specific learning disabilities
strengths
diagnoza dysleksji
diagnoza pozytywna
dysleksja rozwojowa
mocne strony
ryzyko dysleksji
specyficzne zaburzenia uczenia się
SZU
terapia pedagogiczna
wczesna interwencja
The article describe the main theses of author’s concept of dyslexic child assistance. This approach was inspired by research on successes and underachievements of dyslexic people.
W artykule zawarto główne założenia autorskiej koncepcji wsparcia dziecka z dysleksją. Propozycja została zainspirowana badaniami dotyczącymi sukcesów i niepowodzeń osób z dysleksją rozwojową.
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89102 ISBN 978-83-62618-30-9
Dziecko w sytuacjach uczenia się, s. 103-112
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Jan 23, 2023
Dec 20, 2017
411
446
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/94491
Edition name | Date |
---|---|
Koncepcja wsparcia pedagogicznego dziecka z dysleksją rozwojową | Jan 23, 2023 |
Wiatrowska, Leokadia Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Winczura, Barbara. Red.