- Człowiek jako swojość i obcość – „słaby” projekt etyczny
Szczegóły obiektu: Człowiek jako swojość i obcość – „słaby” projekt etyczny
PDF
Struktura
Utopia a edukacja.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:87499 ; https://doi.org/10.34616/22.19.132 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-18
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 598
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Twórca:Humeniuk, Monika
Wolność dziecka w koncepcjach pedagogicznych Emila Jaques-Dalcroze’a i Janusza Korczaka
Twórca:Forecka-Waśko, Katarzyna
Typ:tekst
Dziecko i dzieciństwo we współczesnym dyskursie pedagogiki społecznej
Twórca:Matyjas, Bożena
Typ:tekst
Pedagogika religii – konceptualizacja teorii kształtującej uczniowską tożsamość
Twórca:Dembiński, Mariusz
Typ:tekst
Utopia w perspektywie pedagogiki współczesnej
Twórca:Włodarczyk, Rafał
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Gromysz, Jowita
Warunki prawidłowego wychowania medialnego w rodzinie
Twórca:Nowicka, Ewa
Typ:tekst
Family in the context of resocialization pedagogy
Twórca:Raszková, Tereza; Hoferková, Stanislava
Typ:tekst
Cinematic Pedagogy. Relacja terapeutyczna w ujęciu filmowym– implikacje dla edukacji akademickiej
Twórca:Krasoń, Katarzyna
Typ:tekst