Obiekt

Tytuł: Sposoby radzenia sobie z konfliktem. Wykorzystanie potencjału sytuacji konfliktowych drogą ku międzykulturowemu zrozumieniu

PLMET:

kliknij tutaj, żeby przejść

Autor:

Dragon, Agnieszka

Abstrakt:

W artykule zaprezentowano analizę zjawiska konfliktu podkreślając potencjał sytuacji konfliktowych dla osiągnięcia międzykulturowego zrozumienia. Autor przedstawił koncepcję kultury i opracowania naukowe opracowane przez Geerta Hofstede, Gerta Jana Hofstede and Michaela Minkow, które pokazują różnice w radzeniu sobie z sytuacjami problemowymi. Autor pokazał sposoby doświadczania konfliktu przez uczestników mediacji i jego rozumienie na podstawie rezultatów własnych badań. Spojrzenie na konflikt z perspektywy komunikujących się stron konfliktu może być inspiracją do doceniania różnic i zauważania stref wspólnych oraz znalezienia optymalnego rozwiązania problemu.

Miejsce wydania:

Wrocław

Wydawca:

Zakład Edukacji Międzykulturowej i Badań nad Wsparciem Społecznym Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego

Data wydania:

2017

Typ zasobu:

czasopisma (wydawnictwa ciągłe)

Format:

application/pdf

Identyfikator:

oai:repozytorium.uni.wroc.pl:87327 ; ISSN 2451-2877 ; doi:10.23734/mcs.2017.2.071.087

Źródło:

Pdg P 345

Język:

pol

Powiązanie:

Multicultural Studies 2/2017, s. 71-87.

Ma odniesienie w:

kliknij tutaj, żeby przejść

Prawa dostępu:

Regulamin korzystania z Biblioteki Cyfrowej Uniwersytetu Wrocławskiego

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Właściciel praw:

© Copyright by Agnieszka Dragon

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr

Autor opisu:

h.w.

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2018-09-12

Data dodania obiektu:

2017-12-13

Liczba wyświetleń treści obiektu:

40

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

63

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/92632

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH (DC)

OAI-PMH (METS)

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji