- Oralność i piśmienność praktyk szkolnych - problemy i rozpoznania
Szczegóły obiektu: Oralność i piśmienność praktyk szkolnych - problemy i rozpoznania
PDF
Struktura
Quaestiones Oralitatis.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Abstrakt:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79932 ; https://doi.org/10.23734/QO.2015.1.2.167.186 - Język:
- Język streszczenia:
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-11-08
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-10-01
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 688
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Etiopia pomiędzy oralnością a piśmiennością
Twórca:Wołk-Sore, Ewa
Typ:tekst
Fajdros w Amazonii. Stabilność mowy, swoboda pisma.
Twórca:Czeremski, Maciej
Typ:tekst
Innowacje mitograficzne w kulturze antycznej między oralnością a piśmiennością.
Twórca:Mojsik, Tomasz
Typ:tekst
Badania nad oralnością a egzegeza Ewangelii synoptycznych
Twórca:Torbus, Sławomir
Typ:tekst
Współtwórca:Komsta, Alina
Oralność i piśmienność - do zagłady Numenoru. Wizja literacka czy opis procesów kulturowych?
Twórca:Lichański, Jakub Z.
Typ:tekst
Opowieści Starej Niani. Piśmienność i literatura oralna w sadze „Pieśni Lodu i Ognia” G.R.R. Martina
Twórca:Suski, Robert
Data:2016
Typ:tekst
Nauczyciel jako kluczowy element środowiska edukacyjnego małego dziecka w nauczaniu matematyki
Twórca:Dobrowolska, Małgorzata
Edukacja muzyczna z metodyką. Skrypt do przedmiotu
Twórca:Kondracka-Szala, Marta