- Z katedr na sztandary. Rozważania o nauczycielach – patronach szkół (na przykładzie Wielkopolski Wschodniej)
Szczegóły obiektu: Z katedr na sztandary. Rozważania o nauczycielach – patronach szkół (na przykładzie Wielkopolski Wschodniej)
PDF
Struktura
Wychowawca, nauczyciel, mistrz: o potrzebie mądrości, autorytetu i cnoty.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: :
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79795 ; https://doi.org/10.34616/22.19.082 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-10-11
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-11-05
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1038
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Autorytet nauczycielski w dobie PRL-u: założenia i rzeczywistość
Twórca:Król, Joanna
Współtwórca:Jędrychowska, Barbara
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Twórca:Zamecka-Zalas, Olga
Wykorzystanie coachingu w codzienności szkolnej
Twórca:Kozielska, Joanna
Misja szkoły jako przedmiot refleksji nauczycieli
Twórca:Dernowska, Urszula
School procedures, as perceived by teachers and students from Poland, and the Czech Republic
Twórca:Kowalski, Mirosław; Śliwa, Sławomir
Typ:tekst