- Św. Augustyn jako mistrz i nauczyciel w relacji Possydiusza z Kalamy
Szczegóły obiektu: Św. Augustyn jako mistrz i nauczyciel w relacji Possydiusza z Kalamy
PDF
Struktura
Wychowawca, nauczyciel, mistrz: o potrzebie mądrości, autorytetu i cnoty.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: :
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79790 ; https://doi.org/10.34616/22.19.077 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-10-11
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 435
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Teologia postępowa jako teologia inkluzywna i jej praktyczne zastosowanie na przykładzie ProgressiveChristianity.org
Twórca:Skurczyński, Łukasz P.
Mistrzowie gdańskiej pedagogiki i ich obecność w życiu współczesnych pedagogów gdańskich
Twórca:Grzybowski, Romuald
Współtwórca:Jędrychowska, Barbara
Dom jako przestrzeń dzieciństwa i dorastania – (auto)biograficzne konteksty w pracy coachingowej
Twórca:Piorunek, Magdalena
Religion and Critique – Jacques Ellul’s Concept in the Perspective of General Pedagogy
Twórca:Humeniuk, Monika
(Po)wolna edukacja religijna
Twórca:Dąbrowski, Szymon
Everyday Life – Between Rationality of Actions and Authority. An Example of Social Diagnosis by Erich Fromm
Twórca:Paszenda, Iwona
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Routine as an Extraordinary Educational Experience in the Perspective of Pragmatism
Twórca:Paszenda, Iwona