poczucie umiejscowienia kontroli
sukces edukacyjny
teoria społecznego uczenia się
trudności w uczeniu się
uczniowie
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
Humeniuk, Monika. Red.
Paszenda, Iwona. Red.
Żłobicki, Wiktor. Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79781 ISBN 978-83-62618-27-9
Sukces jako zjawisko edukacyjne, vol. 2, s. 221-229
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Nov 27, 2020
Oct 9, 2017
2 401
2831
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84658
Edition name | Date |
---|---|
Poczucie umiejscowienia kontroli (LoC) jako determinant sukcesu edukacyjnego uczniów z trudnościami szkolnymi | Nov 27, 2020 |
Długosz, Katarzyna Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red. Żłobicki, Wiktor. Red.
Zwiercan, Halina Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red. Żłobicki, Wiktor. Red.
Hłobił, Agnieszka Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red. Żłobicki, Wiktor. Red.
Wiatrowska, Leokadia Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Albański, Leszek. Red.
Herudzińska, Małgorzata Helena