- Jak zapewnić uczniowi niepełnosprawnemu intelektualnie w stopniu lekkim sukces w edukacji matematycznej?
Szczegóły obiektu: Jak zapewnić uczniowi niepełnosprawnemu intelektualnie w stopniu lekkim sukces w edukacji matematycznej?
PDF
Struktura
Sukces jako zjawisko edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; : ; :
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79780 ; https://doi.org/10.34616/22.19.180 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-10-09
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-10-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1423
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Nastoletnie rodzicielstwo dziewcząt i chłopców z niepełnosprawnością
Twórca:Mach, Aleksandra
Typ:tekst
Funkcjonowanie rodzin dzieci z niepełnosprawnością intelektualną– wybrane aspekty
Twórca:Lipińska-Lokś, Jolanta
Typ:tekst
Oblicza sukcesu edukacyjnego widziane przez pryzmat pokonywanych trudności w nauce gry na skrzypcach
Twórca:Zwiercan, Halina
Współtwórca:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Wizje sukcesu edukacyjnego w szkole wyższej. Rozważania w perspektywie paradygmatów edukacyjnych
Twórca:Sladek, Anna
Współtwórca:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Rodzice wobec dorosłości swoich dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
Twórca:Cytowska, Beata
Typ:tekst
Współtwórca:Walasek, Stefania; Winczura, Barbara
Dyskurs o wychowaniu i edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną – analiza wybranych polskich czasopism pedagogicznychod przełomu XIX/XX wieku do 1939 roku
Twórca:Gandecka, Kamila
Typ:tekst
Współtwórca:Walasek, Stefania; Haratyk, Anna