czynnościowe nauczanie matematyki
metoda Montessori
niepełnosprawność intelektualna
sukces edukacyjny
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
Humeniuk, Monika. Red.
Paszenda, Iwona. Red.
Żłobicki, Wiktor. Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79780 ISBN 978-83-62618-27-9
Sukces jako zjawisko edukacyjne, vol. 2, s. 210-220
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Nov 27, 2020
Oct 9, 2017
1 014
1320
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84657
Edition name | Date |
---|---|
Jak zapewnić uczniowi niepełnosprawnemu intelektualnie w stopniu lekkim sukces w edukacji matematycznej? | Nov 27, 2020 |
Zwiercan, Halina Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red. Żłobicki, Wiktor. Red.