korelacja
nastolatki
płeć
poczucie kontroli
samoocena
sukces
trudności w uczeniu się
zaburzenia towarzyszące
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
Humeniuk, Monika. Red.
Paszenda, Iwona. Red.
Żłobicki, Wiktor. Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79778 ISBN 978-83-62618-27-9
Sukces jako zjawisko edukacyjne, vol. 2, s. 174-194
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Nov 27, 2020
Oct 9, 2017
483
555
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84655
Warchał, Mateusz Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red. Żłobicki, Wiktor. Red.
Wiatrowska, Leokadia Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Albański, Leszek. Red.
Czernianin, Wiktor. Red.
Krauze-Sikorska, Hanna
Mazurkiewicz, Jacek. Red. Mysiak, Piotr. Red. Zagrobelny, Krzysztof. Rec.
Gromadzka, Beata Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Sadowska, Edyta. Red.