Oblicza sukcesu edukacyjnego widziane przez pryzmat pokonywanych trudności w nauce gry na skrzypcach
muzyka
osiągnięcia edukacyjne
sukces edukacyjny
uczniowie
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
Humeniuk, Monika. Red.
Paszenda, Iwona. Red.
Żłobicki, Wiktor. Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79776 ISBN 978-83-62618-27-9
Sukces jako zjawisko edukacyjne, vol. 2, s. 153-161
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Nov 27, 2020
Oct 9, 2017
528
681
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84653
Edition name | Date |
---|---|
Oblicza sukcesu edukacyjnego widziane przez pryzmat pokonywanych trudności w nauce gry na skrzypcach | Nov 27, 2020 |
Długosz, Katarzyna Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red. Żłobicki, Wiktor. Red.
Hłobił, Agnieszka Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red. Żłobicki, Wiktor. Red.
Warchał, Mateusz Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red. Żłobicki, Wiktor. Red.
Herudzińska, Małgorzata Helena
Samujło, Małgorzata Agnieszka Sokołowska-Dzioba, Teresa
Sarnat-Ciastko, Adrianna Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Sadowska, Edyta. Red.
Šťáva, Jan Věchtová, Gabriela Żłobicki, Wiktor. Red. Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red.