Szkolne sukcesy uczniów i ich pedagogiczne uwarunkowania w świetle teoretycznej analizy problemu
efekty kształcenia
osiągnięcia szkolne
szkoła
uczeń zdolny
wymagania szkolne
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
Humeniuk, Monika. Red.
Paszenda, Iwona. Red.
Żłobicki, Wiktor. Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79774 ISBN 978-83-62618-27-9
Sukces jako zjawisko edukacyjne, vol. 2, s. 115-127
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Nov 27, 2020
Oct 9, 2017
4 510
4922
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84650
Edition name | Date |
---|---|
Szkolne sukcesy uczniów i ich pedagogiczne uwarunkowania w świetle teoretycznej analizy problemu | Nov 27, 2020 |
Wałęga, Agnieszka
Šťáva, Jan Věchtová, Gabriela Żłobicki, Wiktor. Red. Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red.
Ochojska, Danuta Marmola, Małgorzata Wańczyk-Welc Anna Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Sadowska, Edyta. Red.
Hłobił, Agnieszka Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red. Żłobicki, Wiktor. Red.
Bochno, Ewa