- Doświadczenia rodziców bardzo uzdolnionych dzieci przy wsparciu sukcesu w ich edukacji
Szczegóły obiektu: Doświadczenia rodziców bardzo uzdolnionych dzieci przy wsparciu sukcesu w ich edukacji
PDF
Struktura
Sukces jako zjawisko edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
: ;
: ; :
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79771 ; https://doi.org/10.34616/22.19.171 ; - Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-10-09
- Data ostatniej modyfikacji: 2025-02-21
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 306
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Letspleje : edurozrywka i historia w działaniu. W stronę performatywnego modelu dydaktyki
Twórca:Szymala, Jacek
Typ:tekst
Edukacja muzyczna z metodyką. Skrypt do przedmiotu
Twórca:Kondracka-Szala, Marta
Thinking about Multiethnicity
Twórca:Wojdon, Joanna
Myśląc o wieloetniczności
Twórca:Wojdon, Joanna
Swobodna zabawa w przedszkolu. Ku edukacyjnej wolności
Twórca:Kmita-Zaniewska, Katarzyna
Typ:tekst
Edukacja jako gwarancja szczęścia – od Utopii do Summerhill. Perspektywa filozoficzno-pedagogiczna
Twórca:Chojnacka, Barbara; Ciarcińska, Katarzyna