Działania ukierunkowane na osiągnięcie sukcesu życiowego podopiecznych SOS Wioski Dziecięcej
poczucie wartości
podopieczni
rodzina
SOS Wioski Dziecięce
sukces życiowy
teoria wyuczonej bezradności
wychowankowie
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
Humeniuk, Monika. Red.
Paszenda, Iwona. Red.
Żłobicki, Wiktor. Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79770 ISBN 978-83-62618-27-9
Sukces jako zjawisko edukacyjne, vol. 2, s. 50-60
Copyright by Sandra Reterska-Tkaczyk
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Dec 22, 2020
Oct 9, 2017
159
209
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84646
Edition name | Date |
---|---|
Działania ukierunkowane na osiągnięcie sukcesu życiowego podopiecznych SOS Wioski Dziecięcej | Dec 22, 2020 |
Dolata, Dorota
Michalski, Grzegorz
Banaszak, Ewa. Red.
Banaszak, Ewa. Red.
Banaszak, Ewa. Red.
Collet, Beate Banaszak, Ewa. Red.