- Społeczny nacisk na sukces zawodowy w odbiorze młodych dorosłych
Szczegóły obiektu: Społeczny nacisk na sukces zawodowy w odbiorze młodych dorosłych
PDF
Struktura
Sukces jako zjawisko edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
: ;
: ;
:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79732 ; https://doi.org/10.34616/22.19.164 - Język:
- Język streszczenia:
- Tytuł źródłowy:
- Typ zasobu źródłowego:
- Powiązany identyfikator:
- Typ identyfikatora:
- Pierwsza strona:
- Ostatnia strona:
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en ;; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=pl
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-09-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2025-06-05
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 561
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Młody prekariat, czyli codzienna niepewność
Twórca:Majerek, Bożena
Zajęcia z edukacji seksualnej nie istnieją. Istnieją lekcje WDŻ-u. Polska edukacja seksualna z perspektywy młodych dorosłych
Twórca:Jeznach, Alicja
Typ:tekst
Obraz dziecka u rodziców pochodzących z rodzin rozbitych i niepełnych
Twórca:Marmola, Małgorzata; Wańczyk-Welc Anna
Typ:tekst
Współtwórca:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Sadowska, Edyta
Success and proactivity in the professional career in the perceptions of young people
Twórca:Cybal-Michalska, Agnieszka; Myszka-Strychalska, Lucyna
Typ:tekst
Poczucie sukcesu jako czynnik podtrzymujący rozwój zawodowy nauczyciela
Twórca:Koczoń-Zurek, Sabina
Typ:tekst
Współtwórca:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
„Dopóki nie wspomina się o Odmieńcach, wszyscy są szczęśliwi”. Obrazy (non)konformizmu w literackich dystopiach
Twórca:Gromysz, Jowita
Typ:tekst