Arlie Hochschild
emocje
kultura emocjonalna
praca emocjonalna
postkonwencja
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
Żłobicki, Wiktor. Red.
Humeniuk, Monika. Red.
Paszenda, Iwona. Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79728 ISBN 978-83-62618-25-5
Sukces jako zjawisko edukacyjne, vol. 1, s. 200-213
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Jun 10, 2020
Sep 20, 2017
324
505
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84257
Edition name | Date |
---|---|
Praca emocjonalna nauczyciela w koncepcji kulturowej Arlie Hochschild – (nowy) wymiar sukcesu pedagogicznego nauczyciela | Jun 10, 2020 |
Chmielewski, Adam Hudzik, Jan Paweł. Rec.
Doda-Wyszyńska, Agnieszka Obrębska, Monika Banaszak, Ewa. Red.
Winczura, Barbara Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Winczura, Barbara. Red.
Sendyk, Marzena Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Winczura, Barbara. Red.
Kapusta, Anna Czernianin, Wiktor. Red.
Helios, Joanna Uniwersytet Wrocławski Koło Doktryn Politycznych i Prawnych Uniwersytet Wrocławski Koło Naukowe Ogólnej Teorii Ekonomii immienia Ludwiga von Misesa Uniwersytet Wrocławski. Katedra Doktryn Politycznych i Prawnych
Czykwin, Elżbieta Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Szerląg, Alicja. Red. Walasek, Stefania. Red. Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego