Szkolne ocenianie zachowania uczniów a trywializacja sukcesu w wychowaniu
nauczyciele
ocenianie
punkty
sukces
wychowanie
zachowanie
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
Paszenda, Iwona. Red.
Żłobicki, Wiktor. Red.
Humeniuk, Monika. Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79727 ISBN 978-83-62618-25-5
Sukces jako zjawisko edukacyjne, vol. 1, s. 189-199
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Nov 10, 2020
Sep 20, 2017
429
491
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84256
Edition name | Date |
---|---|
Szkolne ocenianie zachowania uczniów a trywializacja sukcesu w wychowaniu | Nov 10, 2020 |
Żłobicki, Wiktor
Humeniuk, Monika Paszenda, Iwona Żłobicki, Wiktor Żłobicki, Wiktor. Red. Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red.
Grabowska-Pieńkosz, Dorota Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Haratyk, Anna. Red. Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Walasek, Stefania. Red.
Smilgiené, Jurgita Masiliauskiené, Erika
Kożuchowski, Józef Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Piwowarczyk, Mirosław. Red.
Piecuch, Ewelina Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red. Żłobicki, Wiktor. Red.
Kaczmarek, Żanetta Żłobicki, Wiktor. Red. Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red.