„Usual day in an unusual way” – the attitudes of pedagogy studies students towards an innovative teaching strategy
„Codzienność – niecodziennie” - postawy studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej wobec innowacyjnej strategii nauczania
everyday of academic education
forms of education
Storyline Method
students' attitudes
teachers education
codzienność
formy kształcenia
kształcenie akademickie
kształcenie nauczycieli
metoda storyline
postawy studentów
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79644 ISBN 978-83-62618-24-8
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne, T.1, s. 278-286.
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Jan 27, 2023
Jul 17, 2017
183
229
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84072
Michalak, Renata
Ochojska, Danuta Pasternak, Jacek
Grabowska-Pieńkosz, Dorota Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Haratyk, Anna. Red. Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Walasek, Stefania. Red.
Kaffemaniene, Irena Alisauskiene, Stefanija
Smilgiené, Jurgita Masiliauskiené, Erika
Musiał, Ewa
Bielinis, Lidia Dampc, Mateusz