- Kategoria sprawiedliwości w (samo)ocenianiu studentów. O codziennych doświadczeniach młodych akademików
Szczegóły obiektu: Kategoria sprawiedliwości w (samo)ocenianiu studentów. O codziennych doświadczeniach młodych akademików
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79643 ; https://doi.org/10.34616/22.19.205 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-19
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 137
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Kształtowanie kompetencji społecznych na kierunku lekarskim w ramach przedmiotów humanistycznych
Twórca:Wiśniewska, Danuta
Raport z badań nad warunkami życia i czynnikami warunkującymi oceny. Poczucie bezpieczeństwa w (nie)zmiennej codzienności
Twórca:Dziubacka, Krystyna; Kwiatkowski, Piotr
Typ:tekst
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Twórca:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Kształtowanie się tożsamości społecznej i kulturowej w codzienności domowej
Twórca:Ferenz, Krystyna
Typ:tekst
Fabrica Societatis. No. 1/2018 : Spis treści
Typ:tekst
Współtwórca:Banaszak, Ewa