The idea of mindfulness into educational practice
Idea uważności w praktyce edukacyjnej
Buddhism
education
mindfulness
mindfulness practice
buddyzm
edukacja
praktyka uważności
świat ponowoczesny
uważność
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79637 ISBN 978-83-62618-24-8
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne, T.1, s. 196-205.
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Jan 27, 2023
Jul 17, 2017
325
419
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84065
Edition name | Date |
---|---|
Idea uważności w praktyce edukacyjnej | Jan 27, 2023 |
Paszenda, Iwona
Dąbrowski, Szymon
Duraj-Nowakowa, Krystyna
Ładyżyński, Andrzej
Pląsek, Rafał Gromysz, Jowita. Red. Włodarczyk, Rafał. Red.