Underestimated potential of the learning environment
Niedoceniony potencjał środowiska uczącego
learning environment
primary education
research stategy
teaching aids
edukacja wczesnoszkolna
strategia badawcza
środki dydaktyczne
środowisko uczące
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79635 ISBN 978-83-62618-24-8
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne, T.1, s. 175-183.
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Jan 27, 2023
Jul 17, 2017
419
585
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84063
Edition name | Date |
---|---|
Niedoceniony potencjał środowiska uczącego | Jan 27, 2023 |
Melnychuk, Tetiana Neprytskyi, Oleksandr
Zieliński, Karol. Red. Torbus, Sławomir. Red.
Dobrowolska, Małgorzata
Malec, Anna
Maciejewski, Marek. Red. Scheffler, Tomasz. Red.
Bąk, Olga Gochniak, Dorota Kotula, Barbara Sawrycz, Natalia Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Piwowarczyk, Mirosław. Red.
Chybicka, Małgorzata Kozłowska, Wiesława Łechtańska, Ewa