- Niedoceniony potencjał środowiska uczącego
Szczegóły obiektu: Niedoceniony potencjał środowiska uczącego
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79635 ; https://doi.org/10.34616/22.19.197 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-19
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 545
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Gra dydaktyczna Travel-Quest "Kraj-U" - z doświadczeń działalności laboratorium dydaktyczno-metodologicznego "Inspiration Club" Państwowego Uniwersytetu Pedagogicznego im. M. Kociubińskiego w Winnicy (Ukraina)
Twórca:Melnychuk, Tetiana; Neprytskyi, Oleksandr
Typ:tekst
Nauczyciel jako kluczowy element środowiska edukacyjnego małego dziecka w nauczaniu matematyki
Twórca:Dobrowolska, Małgorzata
Edukacja muzyczna z metodyką. Skrypt do przedmiotu
Twórca:Kondracka-Szala, Marta
Oralność i piśmienność praktyk szkolnych - problemy i rozpoznania
Twórca:Rakoczy, Marta
Typ:tekst
Wspieranie rozwoju uczniów w integracyjnej i inkluzyjnej edukacji wczesnoszkolnej
Twórca:Dobrowolski, Tomasz
Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców. (Nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość
Twórca:Olejnik-Krupa, Emilia
Typ:tekst