- Współczesne funkcjonowanie nauczycieli szkół podstawowych na przykładzie badań porównawczych przeprowadzonych na terenie południowej Polski (województwo podkarpackie i małopolskie) oraz północnych (Sárospatak) i południowych Węgrzech (Kaposvári)
Szczegóły obiektu: Współczesne funkcjonowanie nauczycieli szkół podstawowych na przykładzie badań porównawczych przeprowadzonych na terenie południowej Polski (województwo podkarpackie i małopolskie) oraz północnych (Sárospatak) i południowych Węgrzech (Kaposvári)
PDF
Struktura
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
: ;
:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89437 ; https://doi.org/10.34616/22.19.037 - Język:
- Język streszczenia:
; - Tytuł źródłowy:
- Typ zasobu źródłowego:
- Powiązany identyfikator:
- Typ identyfikatora:
- Pierwsza strona:
- Ostatnia strona:
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en ;; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=pl
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-03-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2025-06-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 389
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Twórca:Zamecka-Zalas, Olga
Typ:tekst
Współtwórca:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Opportunities of the development of the learning competence of preschool education teachers at workplace as an element of the organizational culture
Twórca:Smilgiené, Jurgita; Masiliauskiené, Erika
Typ:tekst
Jak przygotować do pracy nauczyciela XXI wieku? – ważna rola praktyk pedagogicznych
Twórca:Rokicka, Anna
Typ:tekst
Współtwórca:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Praktyki pedagogiczne w akademickim kształceniu (przyszłych) nauczycieli wczesnej edukacji
Twórca:Musiał, Ewa
Typ:tekst
Współtwórca:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
The conditioning of hermeneutic competences of students of pedagogy: nature versus culture and education
Twórca:Kaliszewska, Małgorzata; Klasińska, Barbara
Typ:tekst
„Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
Twórca:Włoch, Stanisława
Typ:tekst
Współtwórca:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
O „duszy nauczycielstwa” w świetle wspomnień gimnazjalistów galicyjskich
Twórca:Dormus, Katarzyna
Współtwórca:Jędrychowska, Barbara