Personal Knowledge of a Child at Early School Age as a Space for (Not) Daily Activities of a Teacher
Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym jako przestrzeń (nie)codziennych działań nauczyciela
child
didactic aktivities
everyday school
personal knowledge
teacher
codzienność
dydaktyka
dzieci
nauczyciel
szkoła
wiedza osobista
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79632 ISBN 978-83-62618-24-8
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne, T.1, s. 133-142.
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Jan 27, 2023
Jul 17, 2017
395
415
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84059
Edition name | Date |
---|---|
Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym jako przestrzeń (nie)codziennych działań nauczyciela | Jan 27, 2023 |
Gołdyn, Piotr Jędrychowska, Barbara. Red.
Dobrowolska, Małgorzata