- Przyszłość globalnej ekonomii na stokach Gstaad. Codzienność Institut Le Rosey - szwajcarskiej elitarnej szkoły średniej
Szczegóły obiektu: Przyszłość globalnej ekonomii na stokach Gstaad. Codzienność Institut Le Rosey - szwajcarskiej elitarnej szkoły średniej
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79630 ;oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79630 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-01-08
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 265
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Małżeństwa kulturowo mieszane wyzwaniem wieku migracji
Twórca:Lendzion, Joanna
Typ:tekst
(Nie)bezpieczeństwo kulturowe czynnikiem tożsamościowych i społecznych stratyfikacji – tytułem wprowadzenia
Twórca:Szerląg, Alicja
Typ:tekst
Oblicza wielokulturowości we współczesnej Europie – między integracją a dezintegracją kulturową. Wprowadzenie w zagadnienie
Twórca:Szerląg, Alicja
Typ:tekst
Przestrzenie antagonizowania się kultur we współczesnych kontekstach europejskich – tytułem wprowadzenia
Twórca:Gandecka, Kamila
Typ:tekst
Codzienność nauczycieli i uczniów w klasie wielokulturowej
Twórca:Szempruch, Jolanta
Typ:tekst
Obywatelskość w wielokulturowej przestrzeni – edukacyjne i socjalizacyjne odniesienia
Twórca:Szerląg, Alicja
Typ:tekst
(Po)wolna edukacja religijna
Twórca:Dąbrowski, Szymon