- Rozumieć codzienność – z punktu widzenia antropologii interpretatywnej Clifforda Geertza
Szczegóły obiektu: Rozumieć codzienność – z punktu widzenia antropologii interpretatywnej Clifforda Geertza
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79625 ; - DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-06
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 2246
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Understanding Daily Reality in Clifford Geertz’s Interpretive Anthropology
Twórca:Lubowicka, Grażyna
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Ideologia i utopia w wyobraźni społecznej i w samorozumieniu jednostek
Twórca:Lubowicka, Grażyna
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Gromysz, Jowita
Codzienność i refleksja. W poszukiwaniu źródeł uczenia się osób dorosłych
Twórca:Frąckowiak, Anna
Sposoby radzenia sobie z konfliktem. Wykorzystanie potencjału sytuacji konfliktowych drogą ku międzykulturowemu zrozumieniu
Twórca:Dragon, Agnieszka
Typ:tekst
Refleksyjność człowieka wobec świata znaczeń
Twórca:Lubowicka, Grażyna
Fabrica Societatis. No. 1/2018 : Spis treści
Typ:tekst
Współtwórca:Banaszak, Ewa
Kształtowanie się tożsamości społecznej i kulturowej w codzienności domowej
Twórca:Ferenz, Krystyna
Ewolucja filozoficznego rozumienia pojęcia kultury
Twórca:Koropczuk, Anna
Typ:tekst
Współtwórca:Klat-Wertelecka, Lidia