- Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. Od redaktorek
Szczegóły obiektu: Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. Od redaktorek
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca: ;
- Temat i słowa kluczowe:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79623 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-07
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 118
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Twórca:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Praca – życie rodzinne – społeczeństwo – edukacja. O codzienności w optyce koncepcji Ericha Fromma i Theodore’a Bramelda
Twórca:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Wstęp
Twórca:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Współtwórca:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Letspleje : edurozrywka i historia w działaniu. W stronę performatywnego modelu dydaktyki
Twórca:Szymala, Jacek
Typ:tekst
Codzienność i refleksja. W poszukiwaniu źródeł uczenia się osób dorosłych
Twórca:Frąckowiak, Anna
Kształtowanie się tożsamości społecznej i kulturowej w codzienności domowej
Twórca:Ferenz, Krystyna