Object

Title: Postawa obywatelska i tożsamość narodowa w podstawie programowej kształcenia ogólnego: doświadczenie Republiki Litewskiej

PLMET:

click here to follow the link

Creator:

Grincevičienė, Vilija ; Klimka, Libertas

Abstract:

Przedmiotem niniejszego artykułu jest dyskurs o tym, jaka strategia mogłaby być obecnie zastosowana dla umacniania podstaw państwowości litewskiej. Czy poczucie tożsamości narodowej, pojmowane w edukacji społecznej jako kultura etniczna, już zatraciło swoje znaczenie? A w ogóle jaka przyszłość czeka państwa narodowe? Czy dojdzie do ich stopienia się w zglobalizowanej przestrzeni światowej, czy też pozostaną one kolorowymi wyspami kulturowymi o aspekcie ekonomicznym i prawnym w integrowanej wspólnocie państw europejskich? W związku z tym dylematem rozpatrywane są również cele stawiane przed oświatą na Litwie.

Place of publishing:

Wrocław

Publisher:

Zakład Edukacji Międzykulturowej i Badań nad Wsparciem Społecznym Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego

Date issued:

2017

Resource Type:

czasopisma (wydawnictwa ciągłe)

Format:

application/pdf

Identifier:

oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79547 ; ISSN 2451-2877 ; doi:10.23734/mcs.2017.1.141.153

Source:

Pdg P 345

Language:

eng

Relation:

Multicultural Studies 1/2017, s. 141-153.

Is referenced by:

click here to follow the link

Access rights:

Regulamin korzystania z Biblioteki Cyfrowej Uniwersytetu Wrocławskiego

License:

click here to follow the link

Rights holder:

© Copyright by Vilija Grincevičienė ; © Copyright by Libertas Klimka

Location of original object:

Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr

Autor opisu:

h.w.

Object collections:

Last modified:

Sep 12, 2018

In our library since:

Jun 20, 2017

Number of object content hits:

29

Number of object content views in PDF format

42

All available object's versions:

https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/83963

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH (DC)

OAI-PMH (METS)

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information