Szczegóły obiektu: Reaktywne zaburzenia więzi (RAD) u dzieci przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie, T. 27 (2/2022).
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;;
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:78678 ;
- DOI:
doi: 10.23734/wwr20161.469.485 - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Powiązana publikacja:
http://www.wwr.uni.wroc.pl/ - Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-12-15
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-03-28
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 11898
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Rola placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego a relacje osób osieroconych z rodzinami i opiekunami
Twórca:Porąbaniec, Małgorzata; Klimczyk, Karolina
Opiekuńczo-wychowawcze placówki ukraińskich towarzystw zakonnych Galicji jako forma kompensacji wychowania rodzinnego (koniec XIX – pierwsza połowa XX wieku)
Twórca:Myshchyshyn, Iryna
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Walasek, Stefania. Red.; Szerląg, Alicja. Red.
Relacje rówieśnicze jako sfera działań wychowawcy klasy szkolnej
Twórca:Muszyńska, Ewa