- Rodzice – partnerzy czy wrogowie polskiej edukacji?
Szczegóły obiektu: Rodzice – partnerzy czy wrogowie polskiej edukacji?
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Opis: ;
- Abstrakt:
- Spis treści: In recent years the educational system in Poland has been subject to numerous reforms, heated discussions and more or less credible examinations and reports. Apart from politicians, scientists, teachers and psychologists, parents also contributed. Unfortunately their arguments aren’t often taken into consideration, and protests are meeting exclusively with the criticism. They don’t have the needed know-how or experience after all. Research conducted by me has shown that, in fact, parents had the greatest cognitive impact on the development of children before they began to learn at school. It is their active or passive attitude that essentially shapes the level of school readiness in the sphere still considered by many to be the most significant in the school and life career of man. Apart from the fact that, most importantly – these are parents having legal responsibility for their children, they should have the final word on the question of bringing up and educating them.
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; :
- Instytucja:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Format:
- Identyfikator:
; ; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:78378 ; https://doi.org/10.23734/wwr20161.293.310 - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Powiązane dane:
https://wwr.edusfera.press/ - Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-11-25
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-06
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 658
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Retardacja rozwojowa dziecka a postawy rodziców
Twórca:Wiatrowska, Leokadia
Typ:tekst
Współtwórca:Walasek, Stefania; Winczura, Barbara
Using graphic productions for identification purposes, and psychological and pedagogical diagnosis
Twórca:Zieniewicz, Iwona
Współtwórca:Kalisz, Tomasz
Using graphic productions in medical — neuropsychological, psychiatric and neurological — diagnosis
Twórca:Skubisz-Ślusarczyk, Sylwia
Współtwórca:Kalisz, Tomasz
Koncepcja wsparcia pedagogicznego dziecka z dysleksją rozwojową
Twórca:Ratajek, Aneta
Color studies in applied psychology and social sciences: An overview
Twórca:Sorokowski, Piotr; Wrembel, Magdalena
Typ:tekst
Współtwórca:Kuczyńska, Alicja
Zaburzenia zachowania u dzieci i młodzieży
Twórca:Kuty-Pachecka, Marta; Stefańska, Katarzyna
Typ:tekst
Współtwórca:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Gandecka, Kamila
Czy opisy diagnoz rozpoznań są utworami w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
Twórca:Pacian, Jolanta; Pacian, Anna
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz