Szczegóły obiektu: Strategie komunikacji w Ruchu Slow odpowiedzią na wyzwania edukacji międzykulturowej XXI wieku
PDF
Struktura
Multicultural Studies.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:78242 ;
- DOI:
10.23734/mcs.2016.1.115.130 - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Powiązana publikacja:
http://mcs.uni.wroc.pl - Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-09-02
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-03-23
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 182
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
(Po)wolna edukacja religijna
Twórca:Dąbrowski, Szymon
Zwolnij, profesorze — o społecznej doniosłości niespiesznej edukacji konstytucyjnej
Twórca:Kubas, Sebastian
Współpracownik:Balicki, Ryszard. Red.; Jabłoński, Mariusz. Red.; Wójtowicz, Krzysztof. Rec.
Utopia edukacyjnych utopii
Twórca:Śliwerski, Bogusław
Idea uważności w praktyce edukacyjnej
Twórca:Kowalska, Róża
Correlation between parents – children relationship and empathy levels in 14–16 years old adolescences
Twórca:Kalinnikova, Lyudmila; Shaplavska, Elena; Skadmane, Kristina
Współpracownik:Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.; Sadowska, Edyta. Red.
Kilka uwag na temat aktualnego modelu środków oddziaływania wychowawczego
Twórca:Łucarz, Katarzyna
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.; Jarosz-Żukowska, Sylwia. Red.
Tutoring rówieśniczy szansą na rozwijanie empatii u dzieci w grupach integracyjnych
Twórca:Jędrzejowska, Agnieszka
Paradygmat Carla Ransoma Rogersa w międzykulturowej perspektywie
Twórca:Florkowski, Robert
Typ:tekst
Współpracownik:Banaszak, Ewa. Red.