Metadata language
PLMET:
Title:
Constructive models of perceiving the child and childhood in the past and nowadays
Creator:
Subject and Keywords:
child ; childhood ; perception ; model ; upbringing process ; positive pedagogics
Description:
The trajectories of the bonds of the contemporary family
Abstract:
Place of publishing:
Publisher:
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego ; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej
Contributor:
Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego ; Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. ; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej ; Gandecka, Kamila. Red.
Date issued:
Resource Type:
Format:
Identifier:
ISSN 2082-9019 ; e-ISSN 2300-5866
DOI:
Source:
Language:
Relation:
Wychowanie w Rodzinie, T. 11 (2015), s. 143-153
Is referenced by:
Rights holder:
Location of original object:
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr