- Dlaczego edukacja domowa? Aksjologiczne uzasadnienia edukacji bez szkoły
Szczegóły obiektu: Dlaczego edukacja domowa? Aksjologiczne uzasadnienia edukacji bez szkoły
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Opis: ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
; - Wydawca:
; - Współtwórca: : ; :
- Instytucja: ;
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Format:
- Identyfikator:
; ; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:70644 ; https://doi.org/10.23734/wwr20142.205.224 - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Powiązane dane:
http://www.wwr.uni.wroc.pl/ - Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2015-12-09
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-01
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 3704
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Family in Social Pedagogy: Studies and Research Directions
Twórca:Cichosz, Mariusz
Typ:tekst
Szkolnictwo chrześcijańskie w Polsce – sukces czy porażka?
Twórca:Chyła (Kucharska), Anna Maria
Współtwórca:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Edukacja religijna a otwarta tożsamość religijna
Twórca:Różańska, Aniela
Wartości Unii Europejskiej jako wartości konstytucyjne
Twórca:Cieśliński, Aleksander
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz
Wartości, którymi kierują się dzisiejsi studenci (na przykładzie Uniwersytetu Wrocławskiego)
Twórca:Kędzior, Jolanta
Rodzina jako międzypokoleniowa płaszczyzna transmisji wartości
Twórca:Jezierska-Wiejak, Elżbieta
Typ:tekst
Współtwórca:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Albański, Leszek
Kształtowanie orientacji aksjologicznych w rodzinie i w szkole w opinii nastolatków
Twórca:Grincevičienė, Vilija
Typ:tekst
Współtwórca:Szerląg, Alicja; Walasek, Stefania
Paradygmat kulturowej analizy prawa
Twórca:Mroziński, Juliusz
Współtwórca:Górnicki, Leonard