Object

Title: Realizacja warstwy deskryptywnej i ikonograficznej w dwutygodniku „Viva!”

PLMET:

click here to follow the link

Creator:

Szybalska-Taraszkiewicz, Mariola

Description:

Rodzina w mediach i praktyce pedagogicznej

Abstract:

Artykuł dotyczy problematyki rodzinnej ukazanej w dwutygodniku „Viva!” Przedmiotemzainteresowania są tu – ze względu na charakter czasopisma – rodziny polskich i światowych celebrytów ze świata kultury, polityki i mediów. Oglądowi poddane zostało wewnętrzne i publiczne życie tych rodzin, wyznawane wartości i ich internalizacja w działaniu.

Place of publishing:

Wrocław ; Jelenia Góra

Publisher:

Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego ; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej

Contributor:

Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego ; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej ; Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. ; Albański, Leszek. Red.

Date issued:

2013

Resource Type:

czasopisma (wydawnictwa ciągłe)

Format:

application/pdf

Identifier:

oai:repozytorium.uni.wroc.pl:69859 ; ISSN 2082-9019 ; e-ISSN 2300-5866 ; doi:10.23734/wwr20132.169.184

Source:

Pdg P 343

Language:

pol

Relation:

Wychowanie w Rodzinie, T. 8 (2013), s. 169-184

Is referenced by:

click here to follow the link

Access rights:

Regulamin korzystania z Biblioteki Cyfrowej Uniwersytetu Wrocławskiego

License:

click here to follow the link

Rights holder:

© Copyright by Mariola Szybalska-Taraszkiewicz

Location of original object:

Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr

Autor opisu:

h.w.

Object collections:

Last modified:

Feb 21, 2020

In our library since:

Dec 2, 2015

Number of object content hits:

89

Number of object content views in PDF format

139

All available object's versions:

https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/71523

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH (DC)

OAI-PMH (METS)

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information