Obiekt

Tytuł: The family models of communication and the language competences of children with mental retardation in the vision of educational success ; Rodzinne wzorce komunikacyjne a kompetencje językowe dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w wizji sukcesu edukacyjnego

PLMET:

kliknij tutaj, żeby przejść

Tytuł:

The family models of communication and the language competences of children with mental retardation in the vision of educational success  
Rodzinne wzorce komunikacyjne a kompetencje językowe dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w wizji sukcesu edukacyjnego

Autor:

Chrzanowska, Iwona

Temat i słowa kluczowe:

family   communication   children   disabilities  
rodzina   komunikacja   kompetencje językowe   dzieci   niepełnosprawni   edukacja

Opis:

The images of family in the historical and pedagogical approach  
Obrazy rodziny w ujęciu pedagogicznym i historycznym

Abstrakt:

Learning disabilities are a problem of education in each country. Still there are no effective methods to counter the phenomenon. Research results indicate that learning disabilities are a common cause of dropping out of school. B. Fatyga in her scientific research shows that are other (most important, in the teachers’ opinions) reasons, for example – negligent parenting, lack of child care. Analysis shows that it is not due to pathology in the family, the poor economic situation of the family or a low level of education of the parents. It is possible that the cause of diffi culties in learning (in some of the children) are dysfunctional communication patterns learned from the family environment.

Miejsce wydania:

Wrocław

Wydawca:

Oficyna Wydawnicza ATUT - Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe

Współtwórca:

Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej   Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego   Szerląg, Alicja. Red.   Walasek, Stefania. Red.

Data wydania:

2012

Szczegółowy typ zasobu:

journal  
czasopisma (wydawnictwa ciągłe)

Format:

application/pdf

Identyfikator:

oai:repozytorium.uni.wroc.pl:66169

DOI:

10.23734/wwr20121.163.176

Źródło:

Pdg P 343

Język:

pol

Powiązanie:

Wychowanie w Rodzinie, T. 5 (2012), s. 163-176

Ma odniesienie w:

kliknij tutaj, żeby przejść

Właściciel praw:

Copyright by Iwona Chrzanowska

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr

Autor opisu:

h.w.

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

6 sty 2021

Data dodania obiektu:

19 lis 2015

Liczba wyświetleń treści obiektu:

298

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

413

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/67882

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH (DC)

OAI-PMH (METS)

Obiekty Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji