Reklama w przestrzeni miasta – wybrane kwestie "widzialności billboardów"
reklama
Wrocław
miasto
billboardy
Tyt. skrócony: PAP
Materiały z konferencji pt. Metropolizacja: realne problemy - potencjalne rozwiązania, która odbyła się 19-20 kwietnia 2013 r. na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Konferencja zorganizowana przez Interdyscplinarne Studenckie Koło Rozwoju Administracji „ISKRA”
Streszcz. art. w jęz. ang.
Uniwersytet Wrocławski. Wydział, Prawa, Administracji i Ekonomii
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:54276 ISSN 2300-441X
Przegląd Administracji Publicznej. 2013, nr 2, s. 48-58
Biblioteka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii
Sep 11, 2014
Jul 9, 2014
848
1036
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/51930
Edition name | Date |
---|---|
Reklama w przestrzeni miasta – wybrane kwestie "widzialności billboardów" | Sep 11, 2014 |
Kruszewski, Tomasz (1964- ) Konieczny, Afred (1934- ). Red. Ptak, Marian J. (1950-). Red.
Lichwa, Andrzej Górnicki, Leonard. Red.
Burdukiewicz, Aleksandra Burdukiewicz, Jan Michał Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Walasek, Stefania. Red. Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Szerląg, Alicja. Red.
Banaszak, Ewa Pluta, Jacek Błaszczyk, Mateusz Kajdanek, Katarzyna
Maciejewski, Marek. Red. Scheffler, Tomasz. Red.