Rola relacji przedsiębiorstwo-konsument w analizie mikroekonomicznej
konsument
mikroekonomia
przedsiębiorstwo
produkcja
suwerenność
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:34711 ISSN 1733-5779 ISSN 0239-6661
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o.
Apr 14, 2021
Jun 22, 2010
3 649
4207
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/28309
Edition name | Date |
---|---|
Rola relacji przedsiębiorstwo-konsument w analizie mikroekonomicznej | Apr 14, 2021 |
Łokuciejewska, Anna Winiarski, Marcin. Red.
Dąbrowska, Anna Janoś-Kresło, Mirosława Nowak, Wioletta. Red. Szalonka, Katarzyna. Red.
Stefanicki, Robert Bojko, Andrìj Mihajlovič (1963- ). Red. Marszał, Maciej (1968- ). Red. Uniwersytet Wrocławski. Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Lʹvìvsʹkij nacìonalʹnij unìversitet ìm. Ìvana Franka. Ûridičnij fakulʹtet
Węgrzyn, Justyna Banaszak, Bogusław. Rec.
Witek, Zuzanna Homa, Magdalena. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.
Podleś, Marcin Bojko, Andrìj Mihajlovič (1963- ). Red. Marszał, Maciej (1968- ). Red.
Bernaczyk, Michał Jabłoński, Mariusz. Red. Bisztyga, Andrzej. Rec.