- Analiza skuteczności TikToka jako formy komunikacji marketingowej wśród generacji Z
Szczegóły obiektu: Analiza skuteczności TikToka jako formy komunikacji marketingowej wśród generacji Z
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca: ;
- Współtwórca: : ; :
- Instytucja:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:141617 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.48.9 ; ; - Źródło:
- Język:
- Język streszczenia:
; - Powiązanie:
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2025-01-08
- Data ostatniej modyfikacji: 2025-01-08
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 4
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Zillennialsi — generacja między generacjami
Twórca:Widawska, Adrianna
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Internet jako przestrzeń publiczna : zagadnienia prawne i etyczne
Twórca:Leśniewska, Anna
Typ:tekst
Współtwórca:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard
Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
Twórca:Chobot, Kamila
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Kryptoreklamy w mediach społecznościowych
Twórca:Jelonek, Natalia
Typ:tekst
Współtwórca:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Twórca:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Żak, Konrad
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Zarządzanie relacjami z klientem w spółkach portfelowych funduszu inwestycyjnego
Twórca:Kardela, Magdalena
Współtwórca:Kostecka-Jurczyk, Daria; Jakubowski, Sebastian