- Porównanie wpływu internetowych i tradycyjnych form reklam na konsumentów sklepów kosmetycznych w Polsce
Publikacja planowana: Porównanie wpływu internetowych i tradycyjnych form reklam na konsumentów sklepów kosmetycznych w Polsce
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca: ;
- Współtwórca: : ; :
- Instytucja:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
https://doi.org/10.19195/1733-5779.47.2 ; ; - Źródło:
- Język:
- Język streszczenia:
; - Powiązanie:
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Edukacja i promocja zdrowia w zachowaniach podmiotów rynku
Twórca:Światowy, Grażyna
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Zarządzanie relacjami z klientem w spółkach portfelowych funduszu inwestycyjnego
Twórca:Kardela, Magdalena
Współtwórca:Kostecka-Jurczyk, Daria; Jakubowski, Sebastian
Prawno-finansowe systemy funkcjonowania wybranych jednostek organizacyjnych : Spis treści ; Wprowadzenie ; Notki o autorach
Współtwórca:Ćwiąkała-Małys, Anna; Karpińska, Marzena; Wrzosek, Stefan
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Twórca:Sadowa, Agnieszka
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Twórca:Ziobrowska, Justyna
Współtwórca:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Online Behavioural Advertising and the Protection of Children’s Personal Data on the Internet
Twórca:Jaroszek, Agata
Typ:tekst
Współtwórca:Kozłowski, Artur
Ocena skuteczności komunikacji marketingowej w social media na przykładzie eventu WAICHL
Twórca:Siwik, Magdalena
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna