- The consumer behavior in the context of counterfeit products: A bibliometric analysis
Szczegóły obiektu: The consumer behavior in the context of counterfeit products: A bibliometric analysis
PDF
Struktura
Acta Universitatis Wratislaviensis. Ekonomia.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca: ;
- Współtwórca: : ; :
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:141232 ; https://doi.org/10.19195/2658-1310.29.4.7 ; ; - Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Katalog BUWr: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:109884
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ; https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.pl
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2024-09-11
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-09-11
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 50
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Społeczno-ekonomiczne determinanty zachowań konsumenckich osób starszych w Polsce
Twórca:Mucha, Monika
Typ:tekst
Współtwórca:Patrzałek, Wanda; Wardzała, Joanna
Pleasure, impulse, compulsion, and rationality in the behavior of young consumers in the context of contemporary challenges and current events
Twórca:Perchla-Włosik, Aleksandra
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Lifestyle segmentation of Czech food shoppers
Twórca:Hrubá, Renata
Typ:tekst
Współtwórca:Machaj, Mateusz
The Role of Consumers’ Behaviour in Applying Green Marketing: An Economic Analysis of the Non-alcoholic Beverages Industry in Kosova
Twórca:Podvorica, Ganimete; Ukaj, Fatos
Typ:tekst
Współtwórca:Kozłowski, Artur
Criminal Liability for Forgery of Print in Polish Legislation
Twórca:Rybak-Karkosz, Olivia
Typ:tekst
Współtwórca:Kozłowski, Artur
Sposoby odżywiania się przez konsumentów – nowe trendy
Twórca:Dejnaka, Agnieszka
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Twórca:Sadowa, Agnieszka
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria