- Modern technologies and the management of sports and leisure buyer engagement
Szczegóły obiektu: Modern technologies and the management of sports and leisure buyer engagement
PDF
Struktura
Acta Universitatis Wratislaviensis. Ekonomia.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca: ;
- Współtwórca: : ; :
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:141240 ; https://doi.org/10.19195/2658-1310.29.3.3 ; ; - Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Katalog BUWr: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:109884
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ; https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.pl
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2024-09-11
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-09-11
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 16
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Twórca:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Żak, Konrad
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Twórca:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz
Notki o autorach
Współtwórca:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Z archiwum zdjęciowego
Współtwórca:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Strony redakcyjne
Współtwórca:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
Twórca:Waniowski, Paweł; Waniowski, Tomasz
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Niemczyk, Agata; Wicki, Ludwik; Majewska-Jurczyk, Barbara; Światowy, Grażyna; Dejnaka, Agnieszka; Niezgoda, Agnieszka; Mruk, Henryk