- A Critical Analysis of Pinkwashing in the Political, Economic and Legal Spheres
Szczegóły obiektu: A Critical Analysis of Pinkwashing in the Political, Economic and Legal Spheres
PDF
Struktura
Studia Erasmiana Wratislaviensia = Wrocławskie Studia Erazmiańskie : zeszyt naukowy studentów, dotorantów i pracowników Uniwersytetu Wrocławskiego.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
; - Współtwórca: : ; : ; : ; ; : ; ; : ; ; ;
- Instytucja: ; ;
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:141058 ; https://doi.org/10.34616/150687 ; - Język:
- Język streszczenia:
- Jest częścią: Wrocławskie Studia Erasmiańskie = Studia Erasmiana Wratislaviensia. 2023, 17
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2024-06-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-09-30
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 86
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Twórca:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Twórca:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Twórca:Haławin, Arkadiusz
Typ:tekst
Współtwórca:Banaszak, Ewa
Kryptoreklamy w mediach społecznościowych
Twórca:Jelonek, Natalia
Typ:tekst
Współtwórca:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Twórca:Ziobrowska, Justyna
Współtwórca:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
Twórca:Dyksik, Dorota
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
New Competition Tool – (utracona) szansa na rozwiązanie algorytmicznych problemów prawa konkurencji
Twórca:Wiaderek, Filip
Typ:tekst
Współtwórca:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Żak, Konrad
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna