- Kompas kreatywności. Program rozwijania kreatywności i kompetencji wielokulturowych
Szczegóły obiektu: Kompas kreatywności. Program rozwijania kreatywności i kompetencji wielokulturowych
PDF
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca: ; ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Spis treści: Od Autorów 10 Wprowadzenie 12 Część I. Tło: kluczowe kategorie i kontrowersje 1.1. „Kompas kreatywności” rozwija kompetencje społeczne i wielokulturowe. Czyli co? 14 1.1.1. Inteligencja społeczna i emocjonalna 14 1.1.2. Kompetencje społeczne i kulturowe 16 1.2. „Kompas kreatywności” czyli czego? 16 1.2.1. Znaczenie ideacji 17 1.2.2. Cechy osobowości 18 1.3. Mechanizmy kreatywności 19 1.4. „Kompas” demitologizuje kreatywność 22 1.5. „Kompas kreatywności” jako trening twórczości 27 1.6. Skuteczność treningów twórczości 28 1.7. Jaka jest skuteczność „Kompasu kreatywności”? 33 Część II. Charakterystyka programu 2.1. Cele programu 35 2.2. Struktura i przebieg zajęć 36 1. Zaciekawienie 38 2. Twórcze poszukiwania 39 3. Odkrywanie 40 2.3. Realizacja programu 41 2.4. Efekty realizacji programu 42 Część III. Scenariusze zajęć Wprowadzenie. Kompas kreatywności 46 Wprowadzenie. Paszporty 50 Polska. Gród Kraka 54 Polska. Kaszubskie stolemy 58 Polska. Niesamochód 62 Polska. PoRa na Marię 66 Polska. Z Gdańska na Księżyc 70 Austria. Bal w operze 74 Austria. Tort Sachera 78 Bułgaria. Na jogurt do Bułgarii 82 Dania. Hyggedag 86 Estonia. Estońska huśtawka 90 Francja. Wieża Eiffla 94 Francja. Zwycięska Nike 98 Grecja. Olimpiada 102 Hiszpania. Budowa Gaudiego 106 Holandia. Zagadkowa maszyna 110 Islandia. Mikołaje i Elfy 114 Portugalia. Odkrywcy nieznanego lądu 118 Portugalia. Żółty tramwaj 122 Szwajcaria. Tykająca historia 126 Laponia. Osiem pór roku 130 Ukraina. Howerlo, pobudka! 134 Wielka Brytania. Detektywi z Londynu 138 Wielka Brytania. Potwór z Loch Ness 142 Włochy. Geografia kształtów 146 Włochy. Mona Lisa 150 Wyspa Man. Koty z Wyspy Man 154 Wyspa Man. Most Wróżek 158 Wyspa Man. Trójnóg 162
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Format:
- Rozmiar:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:140740 - Język:
- Katalog BUWr: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:1245992
- Ma część: https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/dlibra/publication/150248
- Prawa dostępu: ; ;;
- Licencja: ;
- Właściciel praw: ; ; ;
- Autor opisu: ;
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2024-02-27
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-03-11
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 190
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Kompas kreatywności. Program rozwijania kreatywności i kompetencji wielokulturowych: Karty aktywności
Twórca:Jankowska, Dorota Maria; Gajda, Aleksandra; Karwowski, Maciej
Typ:obraz
Kreatywne dzieci z trudnościami w uczeniu się – stereotypy i uprzedzenia jako inhibitory twórczego potencjału człowieka
Twórca:Krauze-Sikorska, Hanna
Typ:tekst
Children’s Everyday Creativity at School as an Inspiration for Action Research on Education of Pedagogy Students
Twórca:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Pietkiewicz-Pareek, Beata
Design thinking jako element rozwoju innowacji społecznych
Twórca:Hałub, Przemysław
Typ:tekst
Współtwórca:Dybał, Mariusz; Kwaśnicki, Witold; Machaj, Mateusz
Rola kreatywności w redukowaniu uprzedzeń
Twórca:Groyecka-Bernard, Agata
Typ:tekst
Współtwórca:Sorokowski, Piotr; Lebuda, Izabela
Ekspansywność - nowy wskaźnik oceny regionalnego rozwoju gospodarczego
Twórca:Niklewicz-Pijaczyńska, Małgorzata
Typ:tekst
Współtwórca:Olszewski, Leon
Twórcze zabawy w zaciszu domu rodzinnego
Twórca:Magda-Adamowicz, Marzena
Typ:tekst
L’écriture créative : technique efficace pour favoriser l’expression écrite en classe de FLE
Twórca:Luchkevych, Viktoriia
Typ:tekst